تکست زاخارنامه_مرسی کلی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZedBazi و آدرس milad0121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 2904
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ZedBazi
ZedBazi





رابطه ی منو فنام
/ بیشتر از یه تلفن و الو سلام
اونا زنده کردن سیجل و برام
/ منم دادم بهشون هر چی که داشتم و تا الان
بینمونم اگه بوده کدورتی
/ نمیدونستم دارم میرم کدوم وری
گشتم با یه مشت بازاری با پول ددی
/ حتی جی جی میگفت سیجل چرا وِلی
قاطی یه یه مشت دختر پولی،تراولی

انگار نیستش اراده ای/ اشغالی همش انگار خودتو میگیری

عشق و حاله همش دورتو میبینی/ تیکه پاره و لش صبحادور یه سینی
بعدش مهراد گفت دیگه گروه پاشیده
/ بین تو و سهرابم که فرو پاشیده !
این دروغا چیه
/ مهم نیست تقصیر یا که شروع با کیه ... نسیم

نسیم :
مرسی از همگی
/ مرسی که با ما بودید
اشتباه اگه زیاد کردیم
/ بازم خواستین که برگردیم

 
علیرضا جی جی
 :


یه سری میگن خیلی ارزش دارم
/ سکو منتظره انگا ورزشکارم
جایزه بهم میدن می خوام پرتش کنم
/ هنوزم نمی دونم چیه من اشکالم
چرا ذوق نمی کنم 
/ چرا بغض نمی کنم/ دیگه عقده ای شدم

بی حس حالا باز هی کوک بریز دورم
بگو یه موزیک درس کن مثه تابستون کوتاهه قفل بشیم بازم
یادمه اول می گفتن این ورسا چیه
/ همش راجبه گوچی شانل و ورساچیه
می گفتن جی جی حرفاش تکراریه
/ اره اشکاله کاره زدبازیه
نمی خوام تعارف کنم اول مثه دست در رفتم

بعدم گول زدمو جا افتادم
الانم دیگه هر چی می خوامو می گم
/  دیلر نیستم ولی ایهامو میدم ! هههه

نسیم :
مرسی از همگی
/ مرسی که با ما بودید
اشتباه اگه زیاد کردیم
/ بازم خواستین که برگردیم

مهراد هیدن :

اگه فوش می دادن به ما حرص
 می خوردی/ اگه مشکلی بود از ما اسم می گفتی
انگار موفقیت مارو ارث می بردی
/ میگی مارو دوست داری خوب مرسی کلی
ولی ما ام همینطور،ما ام همینطور،ما ام همینطور

ما باهمیم چون/  باهمیم چون/ تا اخرین پک

 بکشیمش اووو

 

سهراب ام جی :

دمه اونایی گرم که واقعا پشتمون بودن
/هر کاری که کردیم بازم خوششون اومد ... نه په
رشد کردیم از همه نظر
/ باهمه کم و کاستیا تا دمه خطر

حتی بعده سفر/ برا همین موندیم بعد یه دهه ابر

قدرت از خلیج فارس تا لبه خزر
این همه اثر تازه اومدین نصفه راهو
/ ندیدین مثله مارو
با این که حس میکنم ندارم حس کارو
/ ولی باور کن می خونم مسیج هارو
می دونم قصه هارو

 وقتی گفتی حرص می خوری/ هنوز حفظ نشدی تا ورسه چهارو
ولی شمایین که وقتی ماها ناامیدیم
/ به ما نشوون راهو میدین
انگار تو تاریکی بودیم 
/ یوهو ماهو دیدیم

همیشه کناره هم مثله پنج تا شاه و بی بی/ خالی کردیم جاتو ویلـی/ اینم بهتون کادو میدیم

 

نسیم :
مرسی از همگی
/ مرسی که با ما بودید
اشتباه اگه زیاد کردیم
/ بازم خواستین که برگردیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : milad xperia